2015年10月20日 星期二

Facebook 見

各位老友,Facebook 見!

以後會比較多在那邊貼文。


現在大多數人已經用智能手機,全時間上網;用Facebook分享資訊、通知出文、主客溝通(可以公開或私訊)....也比較方便。

請用 Christopher Leung 名字搜索,然後給我交友邀請。

同名同姓的人很多,我的大頭照是 Meow Meow的靚樣。

12 則留言:

  1. 在facebook早是朋友了!

    回覆刪除
  2. Facebook為咗打入中國市場,自我審查越蒞越嚴重,會唔會考慮開Twitter?

    回覆刪除
  3. 謝謝你接受了,facebook我用英文名你應該知道了,facebook我一向只閱讀或找吓朋友了解一吓就算。

    回覆刪除
  4. 可以keep 住呢邊都更新嗎? rss 用家上

    回覆刪除
    回覆
    1. 儘量吧,不過會以那邊做主力。
      Blog 已經是夕陽工業,yahoo,microsoft 先後收檔,google 這裡都是岌岌可危的了。

      刪除
  5. 半天已經有十多位報到了,謝謝。

    回覆刪除
  6. 我只讀從未留言可不可以加入?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無問題之至。那邊見!

      刪除
  7. 多謝80+位朋友報到。

    回覆刪除