2007年12月7日 星期五

討武曌檄 (廣東話搞笑版)下

敬業皇唐舊臣,公侯冢子。奉先帝之成業,荷本朝之厚恩。
我地大佬阿敬業哥,係功臣個仔;以前太宗皇帝,同而家既朝廷,都好睇重佢。

宋微子之興悲,良有以也;袁君山之流涕,豈徒然哉!
古代忠臣宋微子、袁君山,國家有難時,都喊得一句句。

是用氣憤風雲,志安社稷,因天下之失望,順宇內之推心。
而家我地大佬扯晒火,要安定番個國家;因為全世界好唔順,大佬都係體察民情做野者。

爰舉義旗,以清妖孽。南連百越,北盡三河;鐵騎成群,玉軸相接。
我地舉起支義旗,實行一野打殘佢地。家陣聲勢已經好勁,由南至北,個個都撐我地,非常疊友,戰車又多。

海陵紅粟,倉儲之積靡窮;江浦黃旗,匡復之功何遠!
軍糧充足,要幾多有幾多 。一郁呀,聲勢真係唔講得笑,要搞惦話咁易!

班聲動而北風起,劍氣衝而南斗平。喑嗚則山嶽崩頹,叱吒則風雲變色。
戰車一開,聲勢利害。人人邋架生時,日月無光。怒氣一發地動山搖,人人叫一聲都會風雲變色。

以此制敵,何敵不摧?以此圖功,何功不克?
咁黎同佢地砌,邊個夠我地黎。我地咁既Quali,win硬啦!

公等或居漢地,或協周親,或膺重寄於話言,或受顧命於宣 室。言猶在耳,忠豈忘心!
你地各位,有D係唐朝宗室,有D係領朝廷命既大臣。以前皇上講既野言猶在耳,仲記得好清楚呱!

一抔之土未乾,六尺之孤何託?
高宗皇帝死左無耐,太子登位之後危危乎,要靠晒各位去扶助架。

倘能轉禍為福,送往事居,共立勤王之勳,無廢大君之命,凡諸爵賞,同指山河。
如果大家能夠扭轉乾坤,記住先帝對我地幾好,迎立佢D子孫做番皇帝, 事成之日,又點會虧待你地丫?到時大把著數啦。

若其眷戀窮城,徘徊歧路,坐昧先幾之兆,必貽後至之誅。
如果你地唔識時務,叫極你都唔支持我地既話,咁就坐失良機,因住到時我地同你做忌。

請看今日之域中,竟是誰家之天下!
睇下你就知,而家個世界邊個最惦丫!

(文章允許轉貼,請具作者名字:梁煥松)

沒有留言:

張貼留言