2012年7月12日 星期四

貓取暖

澳洲現在是隆冬季節,早晚氣溫常跌到10度以下。


為Meow Meow設了暖和的貓窩和電氈,她又「唔吼」,貓的性格就是這樣,獨斷獨行,為牠們特別安排的,不要就是不要,要自己找的才算數。


卒之找到這裡:

 擴音機的機頂,一排散熱氣孔,暖著我的肚腩,正呀!又可以看著主人打電腦。
要拍照嗎?好啦,擺個靚姿勢給你.......得未呀?

(文章允許轉貼,請具作者名字:梁煥松)
 ............

30 則留言:

  1. Raymond上午9:16

    哈哈,貓貓就是這樣。我為甚麼要聽從你的安排。

    回覆刪除
    回覆
    1. 狗:「主人日日對我這麼好,難道他是神?」

      貓:「主人日日對我這麼好,難道我是神?」

      刪除
    2. 呵呵,說得對!

      刪除
    3. Chris那句﹐令我記得我在fb轉載過那幅圖啊!!
      又﹐我就係鍾意貓夠高竇~~(笑)

      又﹐第一幅相meow meow個樣做咩咁不滿﹖
      閃光燈燦親﹖(問)

      刪除
    4. 無用閃燈啊。
      牠不笑的時候個樣就是嬲爆爆的。

      刪除
  2. 哈哈哈,我家的睡身上,最多的时候胸口一只,肚子一只,脚一只。。。还有一只在另一个人身上。

    回覆刪除
  3. 以前住個幾個月homestay。包租公有隻貓,每逢落雨整濕咗身都會爬上我懷裡取暖,真係精!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢俾面你,讓你有機會為牠供應熱能。

      刪除
  4. 主人啊!跟左你咁耐,我都鍾意左有書同有音樂既地方,先排你冇見我個fan同主人雙鋼琴合奏咩?

    不過唔好意思因此整壊你架amp我就冇得話賠番俾你勒。

    回覆刪除
    回覆
    1. John兄,今日有新Amp入宮,80年代精品 女Kenwood C 2 和 M 1D 前後級!

      刪除
    2. Chris兄你日日有好野玩,不亦樂乎?有乜正斗新軟件(CD,DVD)好介紹?

      刪除
    3. 這隻,我買了,正!
      http://www.amazon.com/Mis-30-Exitos-En-Espa%C3%B1ol/dp/B0009NVQ9W/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1342100629&sr=8-3&keywords=nat+king+cole+espanol

      刪除
    4. 敝傢伙,温唔倒你呢隻CD既Track List添。不過NKC的歌我應該有唔少,LP有一套日版Toshiba/EMI Golden Double 32首;其中8首是Latin Hits,叧一套美版 Capital The Greatest Of Vol 1 & 2,同埋有幾隻CD添。

      刪除
    5. 我這隻是30首,全是拉丁呢。
      有幾首用麥「花樣年華」之中。
      你幫襯下Amazon吧。

      刪除
  5. 是擴音機很迷你還是MEOW MEOW很巨型? 貓貓看來很像大怪獸 XD 而且不怕貓毛跑進去散熱孔?

    我也常常想起以前代人養了一年的貓, 明明我是不喜歡動物, 貓真是奇妙的生物.

    回覆刪除
    回覆
    1. 這部Amp是標準 size 的3/4,約14寸(36cm)闊。
      不過Meow Meow又是大份了一點。

      刪除
    2. 不怕,我開機殼吸塵好在行。

      刪除
  6. 澳洲的貓貓都是大大份的,手仔腳仔都好粗壯,又霸氣,正式唔打得都睇得呀嘛,唔似得香港的唐貓咁嬌小羞澀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 覺得Meow Meow眼神好利= ="
      比佢凶到~~
      似是見過世面的江湖貓 ~~

      刪除
    2. Meow Meow曾經流浪街頭五六年,眉精眼企,寄居我朋友的車房。
      我朋友花園有隻大狗,都試過她的貓爪滋味。
      現在Meow Meow老了,有危險不會硬碰,一定走避!

      刪除
    3. 哈哈!人老精,貓老靈.

      刪除
  7. Meow Meow 小姐個樣好英! I like it!

    回覆刪除
  8. 我見過唔少貓都鍾意攤係cable個機頂盒上面

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在用LCD電視,沒法上去,以前就是長期在電視機上睡。

      刪除
    2. 係啊係啊﹐我阿婆以前屋企隻貓﹐最鍾意攤係電視機上面
      有時條尾仲唔覺得亂郁﹐阻住我睇電視

      刪除
    3. 還有,聽到人講野就擺尾,掃來掃去,好像車頭玻璃個水撥。

      刪除
  9. 你好 機緣巧合下讀過你以前的網誌 知道你以前任職EO的生活
    適逢我今年剛畢業 亦會於下個月出任EO (畢業後我的第一份工作!!)
    頓覺緊張和充滿期待!

    回覆刪除
    回覆
    1. EO的工作是兩三年轉一個部門,可以見識到不同的事物,祝好運。

      刪除