2012年5月10日 星期四

貓友宴

為了慶祝貓王子Scotty「入主」新居,一眾貓友擺了私房宴來道賀:
磨菇火腿青菜沙律
蝦仁豆腐
鹵水牛舌
薯仔蘋果沙律

水煮法蘭克福香腸
主角出場!
看牠幸福的樣子
貓貓Scotty 

............

16 則留言:

  1. 梁兄,

    寧為太平'貓',莫作亂世人,真不為過也。

    那盤'磨菇火腿青菜沙律',望之已垂涎萬分,請問是兄台抑貴友所製,可否將食譜公諸同好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是敝友所製,很簡單,將新鮮原料混好,淋上醋汁即成。

      刪除
  2. 睇隻貓個表情,疏乎到呀‧‧‧‧‧‧

    回覆刪除
  3. 主角有無什麼大餐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓餅是它的favourite.

      刪除
  4. 人貓共享、洋溢幸福。羨慕之至!jl

    回覆刪除
  5. 星宿老怪下午5:10

    (代貓發言)話就話同我慶祝,其實都是人食;我就永遠都是食貓罐頭,凍冰冰,腥温温.我抗議.Meow.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 腥瘟瘟是貓的美味啊!

      刪除
  6. 咁有無狗友會先? 有就帶埋我只labrador上來參加.

    回覆刪除
    回覆
    1. 狗友就暫時沒有。

      刪除
  7. 人有baby shower,咁佢...係咪kitten shower ?(不過,貓大哥好像係大貓唄 xD)

    回覆刪除
    回覆
    1. 是大貓,很粗壯的。

      刪除
  8. 睇落去﹐呢隻貓個樣比你隻貓乖
    可能啱啱來﹐未習慣吧﹖(笑)

    回覆刪除
  9. 「未必」比我隻Meow Meow乖就真,因為還算年輕頑皮。

    回覆刪除