2014年12月29日 星期一

買樓貸款計算器

這個Casio計數機,是1981年買入的,原裝電池未換過,還可以使用,真是奇跡。

日本電子產品,質高耐用,Casio的計數機,更是金漆招牌;種類多,適合不同需要,有些還附有電子遊戲,可以打個不亦樂乎。

Casio 後來還研製 「電子手帳」Digital Diary,代替以往的隨身日記簿仔。在還未有智能手機和筆記本電腦的時代,我都買過幾個,覺得自己很追得上時代,由 64 MB 玩到 256 MB,已經覺得貯存量很大。後來Palm 推出觸屏的 PDA (Personal Digital Assistant),Casio 在這方面才被趕過。

我是文科生,用不著複雜的科學計數機,圖示這個是特別可以計算樓宇貸款按揭的,市面上好像是Casio才有。

借款若干,利息高低,還款期多少,於是每月供款多少,很多銀行都有圖表給你參考,但是供了N期之後,那時的供款本金和利息各佔多少?供剩多少本金?當然有一條方程式來做,但是一般人不懂的話,便計算不出來了。這個 Casio BF-100 就有這個功能,輸入幾個數據,答案就顯示出來,我這個數學年年不及格的文科生,也可以輕鬆計算,真是神奇之極了......


現在網絡時代,有幾個網上計算服務,可以推薦給各位,一個是:
https://www.moneysmart.gov.au/tools-and-resources/calculators-and-apps/mortgage-calculator

另一個是:http://www.infochoice.com.au/calculators/home-loan-calculator/




(文章允許轉貼,請具作者名字:梁煥松)

......

59 則留言:

  1. 我有一部 HP Business Consultant ll
    都有廿年嚕
    是開合式像本書硬殼
    amortization NPV etc etc
    還可以 save 自己的 程式

    回覆刪除
    回覆
    1. HP 惠普 出品 粗嘢的代表

      Texas Instrument 德州儀器 至系 高級嘢

      刪除
    2. 這里high school指定購買,所以孩子畢業咪留比學校送給有需要的同學。

      刪除
  2. 金石CASIO計算機現在放在closet 應該都有幾部,都無乜機會會,日本產品以前的耐用性很強,在香港用的樂聲牌電風扇,風筒,鬚刨及電飯煲一用十年以上絕無問題,移民美國用的電風扇,風筒是強國生產,用命只兩年左右,手掌計算機現在沒有什麼機會用了,但手錶則變成我一家的至愛,我女兒的baby g 三只換來換去,兒子的巨蛋G SHOCK 一用十幾年,我自己要比較細小的 CLUB G,一用又十年以上,不知何解,十多年從不需換電池,孩子高中用的計算機,他們一畢業我哋都㑹捐給學校讓啲新同學用。
    現在樂聲牌的電鬚刨可能因控制成本,充電池很有問題,三兩年間充電池壽終,無法自換,要寄給他們代換等于買過部新的,還有無電時,插住電係唔㑹郁的,白痴設計,迫你買過部新的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一向只玩機械錶,最近也對Casio 的G-shock產生興趣,覺得性價比高,設計優越。

      刪除
    2. 我日間工作出入車間,工作粗糙,又水,又油,又墨,又擔,又抬,又容易楷到chemical, CASIO錶用水一沖又乾淨晒,幾十蚊已經靚到飛起,我啲機械錶全部入柜,五六年前買了一只Illuminator的G-SHOCK, 功能高級那只,只需80元用了三四年突然白咗,拎番去COSTCO,最初佢話幫我退回廠,換過只新,后來個經理走出囄說,這個欵式唔再出,退錢給我,還說多聲對不起,然後上網OVERSTOCK,揾到只同欵但功較差的,仲有錢剩,CASIO 一般保用五或十年,經大公司買,佢會幫我出頭的,就算唔見咗張單都無問題,佢哋查得到的。
      COSTCO真系又要贊吓,年多兩年前買了兩瓶花生醬(唔使碌花生嘛) ,去年底發生大腸菌事件,打幾次電話來呌我哋唔好再用,食凈半瓶,拿回去消案並退回全數,唔知香港百隹或惠康有無這種服務?

      刪除
    3. 我想這類電子產品,最大的成本在研發,
      一旦推出,做好品質管制,銷量大,製作成本拉低,就會很好賺。
      舊換新有什麼所謂,贏得信譽,口碑推薦,用家的brand loyalty,通通都是收益。

      刪除
  3. 我嗰時靠部快譯通學廣東話輸入法,Casio電子手帳學倉頡,呢類電子產品查字快捷記事方便,引我後來買人生第一部電腦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以記幾千個電話號碼,當時有「一世都夠用」的感覺。

      刪除
  4. Raymond上午9:52

    用計數機,只限加減乘除等,複雜一點就不懂了!

    回覆刪除
  5. 也是 Casio 計數機和手錶的粉絲,十多年前買的太陽能計數機,肯定可以和它同諧白首。

    上個月買了隻新 Casio 手錶,平、靚、正、輕、襟〈錶襟和款襟〉,真係有啲感動。

    http://www.amazon.com/Casio-Unisex-MRW200H-2BV-Neo-Display-Black/dp/B00BS8U8PU/ref=sr_1_1?s=apparel&ie=UTF8&qid=1419812309&sr=1-1&keywords=MRW+-+200H+-+2B

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近訂購了這個有潮汐漲退和月相的 G-Shock
      http://www.skywatches.com.sg/reviews/media/catalog/product/cache/1/image/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/g/l/glx-5600-7_1.jpg

      刪除
    2. 有潮汐漲退和月相,仲有埋 20 bar 防水,點到你唔服。Chris 兄知唔知「search」用嚟做乜。

      刪除
    3. 未到手,玩過先知道。

      刪除
    4. 我現用的也是5600,即欵式一樣,唔似其他G-SHOCK大牛龜咁擺喺只手婉上,你的GLX就增加了潮汐等功能,這個欵的錶我前后戴了成七年,仍然繼續出但加強了功能,聴說聯繫IPHONE的其中也是用這欵5600,用過后梁兄就能掌握高低潮了。

      刪除
    5. 網友真的是藏龍伏虎。
      兄台可謂Casio資深用家了。
      30年前第一隻G-shock 是5000,最近出了復刻紀念版,舊瓶新酒,加強功能,不過賣到成400+美金。

      刪除
    6. 梁兄,AMAZON 你的GLX多咗潮汐功能多收$30,就係加多一粒IC,我的DW成個新還有ILLUMINATOR都唔使$40,扺玩至極。

      刪除
    7. 我買的是75美元,包運費寄到澳洲,抵唔抵?

      刪除
    8. 是新加坡網店出售的。

      刪除
    9. 唔抵但差少少,US AMAZON現賣$70加FREE SHIPPING 更是你老兄喜好的瀟灑白色。

      刪除
    10. 請教專家 DK,Casio 太陽能手錶,買唔買得過〈貪佢唔使換電〉,有冇邊個 model 可以推薦。

      刪除
    11. free shipping 不包美國以外的地區, 寄澳紐要廿幾皮運費呢。

      刪除
    12. EBAY 有隻30年紀念版賣$177 buy it now, 而且賣家是Australia!

      刪除
    13. 首先我唔係專家,只係用家,手表跟鞋一樣,好難做介紹,前幾日係TJMAXX買咗隻DIESEL的形表給孩子,原價$250,只賣$60,剩番一隻,三個輪綱表果種,佢話唔要還是要G-SHOCK,生仔也不知仔心肝,咪拎去退囉,係香港買表易得多,表行代理到處有,係美國揾間表行齊全嘅很難,開車一來一回一兩粒鐘,好多時無結果的,我建議網友兄,在表行或代理睇啱試戴吓,如果啱晒何車,咪留在心里,同SALES講聲對不起,唔啱心水,回家上網再搜查睇吓啲REVIEW,老外寫的東西很實在的,到時咪拿CHRIS張枱大家硏究研究吧!

      梁兄你是否知道AMAZON有upgrade PRIME服務嗎?一年比多幾十皮,全年免運費,他們會送一個月免費免責服務比你試用的,有時候他們會拖成半年的,如果你唔喜歡,到時你咪分手囉,美國啲公司唔似香港啲公司,好像有線電視,有結婚無得離婚。

      刪除
    14. 網友兄CASIO的手表現在十年八年都唔需要換電的,為電的問題而選用solar除非那個欵式你特別喜歡,solar表所費二三十皮,很平宜這個價錢可以參巧其它的,香港換電池也很方便,建議選擇方面着仲欵式及功能,不要局限於太陽能。

      刪除
    15. 謝 DK 意見,很有見地。

      刪除
    16. http://www.casio.com/products/Watches/Classic/MRW200H-2BV

      For the Casio watch, anyone know the difference between MRW200HB and MRW200H ? and BV and EV ?

      刪除
    17. 網友兄,逐一double click你就可以知道佢哋啲功能及顏色的分別,剛起床準備上班幫不到你,見諒。

      刪除
    18. 匿名網友兄
      今天放假有啲時間幫你做咗啲功課,請到areatrend.com, search CASIO, 我看到幾隻錶我都很喜歡,豐儉由人,也有太陽能的,一般CASIO一二十塊錢的錶,在美國的三大折扣百貨公司隨時執到平嘢,再有五折,三大折扣百貨公司名稱- TJMAXX , MARSHALL (兩家是兄弟公司)
      另一家 ROSS,很多留學生都會認識的,另外有幾家百貨公司都會有自設的CLOSE OUT CENTER,價錢平到你唔信,十年我有一香港移民溫哥華的朋友來探我,他買了八套西裝,共化了$300大元,前年我朋友嫁女去飲,臨時去買咗套新西裝CALVINKLEIN 36 碼fit 晒,盛惠$25!

      刪除
    19. 老兄住花旗國真幸福,貨品多又便宜。

      刪除
    20. 可惜賤物鬥窮人!

      刪除
    21. 訂的白色Tide and Moon G-shock 代理商覆話無貨。
      改了一隻 G-2900,58美元包運費,電池可用10年,真定假架?

      刪除
    22. 咁咪睇唔到高低潮,其實潮夕SMARTPHONE都可以check到,無貨換過另一隻,系咪玩小動作,有無送番十元八塊以示誠意,點會咁失策的,check過價位也算合理,AMAZON現賣$51。
      電池可用十年以其標準而言,如果你老兄個錶的功能日日用到盡,咁又未必逹到的,唔會吹大牛的。

      刪除
    23. 可惜 areatrend.com 沒有international shipping..

      刪除
    24. 咁都好過任佢話都係兩年電力的款式呱.....

      刪除
    25. 匿名網友兄
      對不起真的晤好意思,美國很多網購站,未必做INTERNATIONAL SHIPPING就算加埋運費都未必化算,咁就請兄台儲筆定錢,有機會來美國時化些少錢add on 機票來Phoenix玩兩天買啲平嘢,如果你吔順便在洛杉磯或拉斯維加斯更好,兩個埠的邊境輿ARIZONA都各有一個出晒名的OUTLET,不要忘記ARIZONA還有大峽谷呢。

      刪除
    26. 匿名網友兄
      check 吓overstock.com 佢哋有international shipping,佢哋都有啲特價casio,唔知你能否找到心頭好,又唔知化唔化算,大公司與SHIPPING PROVIDER有好聯繫,有時價錢也不太貴的。

      刪除
  6. Casio計數機係耐用,但係約十年前買一個Casio鬧鐘,功能非常簡單那種,用了幾年就唔響了,只能顯示時間,有點令人失望。

    回覆刪除
    回覆
    1. 老虎都會有瞌眼瞓的時候......

      刪除
    2. 我都有一個綠色的,都用了十幾年,后來啲針鬆開,無搞佢就掉了,應該是買什麼送的,那時在中環不恩議膏傍有一間,中午食完飯有時間就會停下來䏲吓有乜新產品,現在行開COSTCO見到有新野又便宜都會買下來送給孩子,佢哋唔喜歡咪退咗佢。
      最近啲油價慘跌,這幾天1加侖87的電油為$1.89,以前一個星期入一次油要成六十蚊,現在大約只要三十六元,呢次普老京都會有排煩,不過大陸佬亦唔見咗美元幾百億的天然氣管的預付金,大陸買石油一向會買入FORWARD遠期貨,佢哋喜歡稳陣,如果係就美國佬又要講句多謝,呢次民主國家真沒有一個是好東西。

      刪除
    3. 「不思議膏」,是日本製,醫痔瘡的吧?

      刪除
    4. YES! 以前中環有個大光管招牌,中環油麻地小輪對正,伊家唔知仲有無啦,男人十個九個痔,應該有銷路的。

      刪除
    5. Raymond下午6:48

      是否久屋大黑堂?

      刪除
    6. 那坐枱小鬧鐘,應該唔係CASIO自己設計生產,應該係OEM同間專門生產此類鬧鐘的廠家訂貨然后放上CASIO的logo,因為我以前見過同欵鬧鐘是不牌子的,所以水準欠佳。

      刪除
    7. Raymond上午9:50

      痔瘡藥公司搬走了,廣告招牌也拆了!

      刪除
    8. 唔再賣出公膏,難道香港啲男人都比以前健康嗎,不再十個男人九個痔,食乜咁健康,難道人人都食梁粉嗎?

      刪除
  7. 香港學生至少一人一部Casio, 做會計多數用Casio大機, 耐用可靠. 電子錶首選G Shock, 功能強, 有d附指南針, GPS, 深度計等, 而且富儉由人, 唯一挑剔帶上或除下時, 有d唔順, 要對準扣位.

    回覆刪除
    回覆
    1. 還有一是款式具備 AtomicTime 功能,手錶會每日連接總台校正時間一次,絕對一秒不差。
      最近又有藍牙款,可以有震動和顯示手機來電和收到短訊。

      刪除
    2. 梁兄,AtomicTime $29 有交易,BlueTooth $45 亦有交易,真抵玩,唔見咗都唔會肉赤。

      刪除
    3. 藍牙SMARTPHONE 手錶我會等啲科技成熟,普及時才落手,現時好啲嘅兩三嚿,遲啲幾十皮就㑹落手。

      刪除
  8. 兩隻G-shock表係爸爸買的,很有意義

    G-shock 由中一用到我入大學同做野,已用15年... 但可惜因膠邊老化入水要退役 !
    第二隻係日本沖繩買下,都用了兩年 :)

    回覆刪除
  9. 講Casio計數機,變了討論 G-shock電子錶,有趣!

    回覆刪除
    回覆
    1. G-shock 對我個人有特別意義,我部計數機係 Sharp
      一部貴的 Casio FX-50 早已俾人偷左

      刪除
  10. 請問那年代的日本電子產品,是否真正 made in Japan 的?

    回覆刪除
  11. 小弟真是記憶嚴重遲鈍,兩三年前都有留意CASIO 的SMARTPHONE 手機,兩年前那一批注定失敗了,不知何時有新突破之設計出現。

    回覆刪除