2013年11月11日 星期一

哀港人港地

我和網友在FB 的討論:

Chris: 英國對香港有一項德政:給香港很大的自治自由,
港督由英國選派,有無上的權力,很多事無須請示外交部。
好在很多港督是優秀的人選,本身廉潔自守,處事相當明智和公道。
97之後,港督的無上權力,直接交給特首,中國重新掌握太上皇的權力,但不像英國以往的愛理不理,現在忍不住事事插手。
特首所託非人,加上一大幫揣摩上意,擦鞋邀功,質素低劣的小人,香港不仆街也難。

R: 香港已仆街!

Chris: 土共堅持他們一直以來的「愛國熱情」,要把香港變成大陸一城市,我倒有少少諒解。最最最仆街是葉劉、飯焦那些人,受恩於97年前的政府和香港這塊樂土,現在爭著來做幫兇,毀滅香港。

H: 二人是走捷徑的政務官代表。

Chris:比那些地下黨員更乞人憎。

R: 對曾鈺成等人,我不會有太大反感。反而對葉劉、羅范等人,真的非常討厭。她們的咀臉,不好看。靠出賣港人為終南捷徑,賤格!

Chris: 幾十歲人,威又威過,錢都搵夠了,夠晒鐘退出,還掩著良心做人,做傷天害理的事,日日被人X。好難明。

W: 我而家連新聞都唔想睇費事開親電視都要講粗口

Chris: 人到了五六十歲,已經如跑馬的進入最後300米,時日無多,真的要做番自己,不要出賣靈魂。

A: 佢地出賣香港,或是暫有短期利益。然而阿爺只當佢地係棋子,因為「出身成份唔好」,你地睇下當年由國民黨投到共產黨嘅人、深信共產黨的自由派學者,到頭來有何下場?

Chris: 到頭來死得咁難睇,狼英、葉劉和飯焦等人,又何必呢!

A:要佢地死嘅唔係香港人,係阿爺借陳淨心之流去鬥死佢地,比折墮更折墮。

W:唔使睇咁遠, 你睇 dream bear 就知一隻無用既棋有乜野下場

Chris:心涼。

W: 要被逼睇呢場戲, 我沒有感到心涼只是為香港變成今日這種田地感到可悲

Chris: 咁又係。所以我當初都無鬧那個話「我討厭政治」的女藝人,只是她話口未完就上埋車之時,才奚落佢。

Y: 主要係因為港督本地冇利益, 而且背後又有個民主國會睇住......


Chris: Exactly!尤德爵士死後,遺產只折港幣一百萬(99,768 英鎊),可謂清官模範。麥督、衛督、彭督都絕少與本地富豪應酬。人到無求品自高,信焉。

F: 我懷疑狼特首與一眾狗官及狗議員先揣摩上意,然後制訂政策,擦鞋邀功,結果連中央政府也給綁架。香港亡無日矣!


84 則留言:

  1. Raymond上午9:35

    眼見香港淪落成這樣,悲傷!

    回覆刪除
    回覆
    1. 老兄與我同年同代,都見盡了。

      刪除
  2. The saddest thing is that HKers could do nothing but only use their feet to express their discontent. My brother was a fan of CY before the TV Licence issue hoping that he would be better than Donald Tsang to build a better HK but after this episode, he has has a 360-degree change to sit outside the Government Headquarter last Wednesday night! He said he would participate the Occuping Central next July 1st! You can see how evil are those high HK officials! My conclusion is: Unless China abandon the One-party leadership, there won't be any hope for HK!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佔領中環嘈足十幾個月,到時可能兩三日就清了場。
      不過其影響是之前討論和之後的心理震盪,未可小睹。

      刪除
  3. 有些50, 60後的香港人也是幫兇, 香港上市的大陸公司, 接受大陸會計師的核數, 那不是趕絕香港年青的會計師

    所以80, 90後, 十分痛恨這些現象, 在各行各業也有, 見到上司刮埋最後一口移民, 入職了幾年的做到狗咁樣, 前景都俾人套埋現, 世代間的矛盾, 也是香港的火藥庫

    回覆刪除
    回覆
    1. 年紀大,頭腦走番轉頭;自己已經上了岸,只要影響不到自己,就不想改變現狀,怕人「搞事」。

      刪除
    2. 怕人「搞事」已經很厚德
      最慘是阻你「搞事」才惡毒

      刪除
  4. 哀香港英語水平,每況愈下。

    http://www.scmp.com/news/hong-kong/article/1348626/hong-kongs-english-language-skills-branded-pathetic-chinese-has

    回覆刪除
    回覆
    1. 英語水平下降還不算大事,要追回也有辦法。廣東話在香港被普通話淘汰,就一去不復返了。

      刪除
  5. "the city is dying, man", said Joe Jr in "heaven & hell, man"!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最激氣是一籃子的「香港人」幫手搞死的。

      刪除
    2. dead right, man?! any way out, man?!! but, in the West, aren't they similar that democracy cannot excel from the two-party system anymore for more and better public good to be done and maintained, man?!!!!

      刪除
  6. 真是諷刺,移了民的在埋怨移民如何損害了別人的利益。。。我啼笑皆非。

    真是兩隻手指指著別人的同時,卻不自知餘下的三隻手指是指向自己。。。唉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都不知道你噏乜,有事請講明。

      刪除
    2. 我針對的是言論,非個人。即係咁:

      甲做了英國移民,卻痛批移民香港的人剝奪了香港本土人的就業機會福利等等,那我若是英國本土人,不也有相同理由去埋怨甲嗎?你說是不是?

      刪除
    3. 「甲做了英國移民,卻痛批移民香港的人剝奪了香港本土人的就業機會福利等等,那我若是英國本土人,不也有相同理由去埋怨甲嗎?」
      這個議題與本文無關係,所錄的網友意見也沒有提及。
      英國政府有接收移民的審批權,配合就業和社會政策,如果是某國送過來的就一定收,英國人大條道理反對。

      刪除
    4. 請看匿名(11:24)。

      你認為香港移民是沒有審批的?移民喎,不是過境簽證。。。

      刪除
    5. 香港如果有單程証審批權, 就不會讓施君龍有居留權了
      施君龍是放火燒死入境處主任的兇手
      任何地方, 都不會接受有這樣刑事重案紀錄的人移民

      刪除
    6. 只有香港,殺人放火後仍可以移民,無生產力無愛心都可以移民

      日本移民要愛日本改日本名識講日文,香港移民可以不愛香港不說廣東話甚至無錢都得,死未?

      刪除
    7. @匿名(3:22):我估閣下是指單程證的審批權。你知單程證申請本身是有中英雙方同意嘅申請資格條件限制㗎哬(主要是家庭團聚)?單程證是1980年實施,即1997之前,表示乜?你話呢?英國無能,冇去爭取審批權?要企硬,英國就應一早在基本法協議時企硬,唉!單程証之資格條件合情合理,唯一可以拗嘅,係貪腐官員以權謀私。。。

      單程證中英協議時是冇提有案底不合申請資格,如果審批權在香港,亦要依足法例批出,若要拒絕有䅁㡳嘅,要先改法例。審批權歸港,唔表示你 likie 就批,唔 likie 就唔批,我哋正話先晌度鬧爆CY獨斷獨行!

      刪除
    8. 咁都要將單程証問題推給英國 ?
      97後英國在中港之間還有角色嗎 ?
      97後中港間有爭議矛盾, 不是中港雙方解決嗎 ? 還要英國插手嗎 ?

      這種邏輯, 會自然推論出, 你的問題, 是你呀媽做成的, 因為你是你呀媽生的

      刪除
  7. 香港是英國殖民地時,閣下有否親身接觸英國高官?當時之英國人,是看不起中國人的(各位別跟我玩什中國人定義文字遊戲,你唔厭我煩)。。。那是種英國式 disdain, 雖含蓄但若你熟悉他們的文化,不難察覺,尤其是在他們以為是「自己人」的圏子中。。。香港人在英國人心目中,是落後無知不需真正理喻,厚道的會形容其心態為 patronizing, 直接的就叫 racist 了。。。

    英國帶給香港的好,是法治精神。香港殖民地時期亦有很多不公不義之事,但隨著社會發展,法治精神才愈來愈是核心價值。。。跟大陸現在還停留在人治社會的思想心態,當然分歧就大了。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在香港政府裡17年,借問聲你做過多久?

      刪除
    2. 閣下只需答:我日日都接觸英國人高官,不就了?那這是否閣下答案?若「是」的話,我當然信你。你跟著可說:英國人高官愛港人如子,絕對是平起平坐,你別胡說八道!Just say it is indeed so.... Well?

      刪除
    3. 是,我日日都接觸英國人高官。
      我說的主要是英國人治港「尚算公道」,你搬一個「英國人高官愛港人如子,絕對是平起平坐」的稻草人出來亂插,說並無此事,這個討論法是無意義的。

      刪除
    4. 好,就不玩你認為是文字遊戲。那在你日常接觸中,你有感覺到英國人心底��輕視香港人嗎?我不是指態度惡劣,橫眉突眼聲大夾惡。我是指客客氣氣,英國人這方面,是絕對一流的,侮辱人,是可以和藹可親,滿面笑容.... If you know what I mean.

      或者閣下是想說,輕視不輕視不重要,重要是英國人處事 comparatively 較公道?

      刪除
    5. 你的辯論法漂移過「頭文字D」,成日put words into other's mouth,我投降了。
      係咁先。

      刪除
    6. 大家冷靜。 :)
      平心而論,董伯伯年代時,中央較少插手。
      另外,我覺得很多事是由揣摩上意而起,中共也食了死貓。

      刪除
    7. 輕視不輕視, 是接觸時的觀感, 各人有各人的感受
      處事較公道, 是有客觀的社會政策, 可供驗證
      二者混為一談, 沒有意思
      而且要評價統治之優劣, 較公道的政策, 才是重點

      刪除
    8. 閣下是只想規限辯論在非常 specific 的幾點,而我卻認為話題既是殖民時期,那就應涵蓋其利與弊,好和不好。。。閣下似乎是說不應漂移到「不好」方面。。。唉。

      好,殖民地的好:法治精神(其實此核心價值已是一切好事的必須基礎;沒有法治精神,絕不可能有好的任何事)。其餘的清廉問題,我不肯定,因為利益輸送,大摡會是英國香港,涉官助商掙取合約等,那時代的道德價值觀,跟現在不同。。。

      刪除
    9. @匿名(2:35): 公平講句,1997前的政治氣候,跟現在不同。當時政府決策,亦是黑箱作業,何嘗公開過?只不過巿民未有民主意識,沒去質疑。

      再公平啲講句,今時今日香港若還是英殖民地,港督拒絕發TV第三牌若被十多萬港人質疑,我信港督會公開理據,若理據明顯不足,我亦信港督會有一個安撫民心的解決方法,不會似CY如此不聞不問,讓民怨沸騰。。。

      刪除
    10. 你唔好將個龍門搬來搬去, 只要企定定接波就得啦, 接唔到就食波餅, 簡單地說, 大家覺得英國殖民, 比中國殖民優勝, 唔會發個電視牌, 都搞到一鑊粥

      刪除
    11. Nth 匿名下午2:57

      無論英國人點衰,(overall speaking) 都無令 香港人 PK。

      (Overall speaking) 中国人 如何令 中國土地上的人 如何 PK,唔洗拗。也無得拗。

      刪除
    12. I had British bosses both when I was in a private company and in the hk govt. I would say they were friendly. Yes, it is well known that the Brits could keep up a warm face while sneering at you inside, but are we any different? Think what 鬼佬,亞差,賓妹 connotes.

      刪除
    13. @匿名(2:58) : 我心裡覺得你人又蠢又懶又無知識同我差十幾皮, do you really care? 我無權無勢閒人一個,你睬我都㗰氣喇!但如果我有權有勢管治你嘅話。。。

      刪除
    14. 冇禮貌又傲慢,冇資格在此討論,可能是躁狂症,見醫生啦,患這病者多不有病.

      刪除
    15. 冇禮貌又傲慢,冇資格在此討論,可能是躁狂症,見醫生啦,患這病者多不認自己有病.我4位這樣朋友

      刪除
    16. @各位匿名:你們唯一的拗點,是「大家」都跟你們政見相同,這「大家」,我估你們是指全港700萬人吧?成,就全港700萬人都跟各位,仲要係匿名嘅,同心共濟憎恨中共!我笑了。

      刪除
  8. 特首的「無上權力」,本來是有立法會可以某程度上制衡的。但現今建制派佔大比數,才失了制衡實力。而建制派能佔大比數,一來是拜半民主的功能組別所賜,二來有一部分亦是民選中選出。。。而選民選建制派,有很大理由是他們確有做社區工作,設有辧公時間聽巿民傾訴跟他們息息相關,非政治的民生問題。。。

    各位,你有你們政治傾向,但也需尊重別人真心,但跟你分岐之政治傾向。。。僅僅因政見不同而人身攻擊,那跟中共動輒稱別人為「漢奸賣國賊」的卑劣手段,是沒有分別的。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你沒有說中共不斷拖延普選, 才令立法會失去制衡力量

      刪除
    2. Nth 匿名下午2:42

      忍唔住多口...


      >> 而選民選建制派,有很大理由是他們確有做社區工作,設有辧公時間聽巿民傾訴跟他們息息相關,非政治的民生問題。。。

      借問他們那 龐大的 錢+資源 從何而來? 以他們的個人能力+學歷+政治魅力...如何得到那些 錢+資源 ? 在做社區工作之先,安插一大班無能力(資源+心理上)的 "新香港人" 來港,是在玩 "以民制民"... 再安插一大班 "好似有" 能力&質素 的 "新香港人" 來承接架構 + 制造 "道德高地" (高喊 "勿歧視新香港人")。亦是在玩 民國時 "打地主、分土地" 的變種 "民意&心理" 遊戲。

      咪咁易受騙...好嗎?

      >> 尊重別人真心...

      哈哈哈哈哈哈哈哈哈.... 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈....

      刪除
    3. 這有點似美國共和黨人指責民主黨的移民開放政策是要利民主黨(移民大比數投票予民主黨)。。。唉。

      你的邏輯論點是中國平民老百姓移民香港,就一定會投票予建制派?六四晚會等,好像有不少內地人參加了。。。

      中共當然有「資助」建制派,正如泛民亦有其資助者,不是嗎?

      我支持香港有真普選,但我不痛恨政見與我分歧者,我會痛批斥責的,只是卑鄙的政治手段。。。

      刪除
    4. 因為新移民投票給民X聯工X會, 所以中共才不把每日150單程証審批權交還給香港

      刪除
    5. 唓,好似泛民幫新移民多啲喎。。。你要唔要去溫習下泛民嘅政治理念?連咁都唔知,我無言。

      刪除
    6. Nth 匿名下午3:23

      >> 好像有不少內地人參加了

      What is the percentage of your "不少" among ALL 內地人 (including visitors) coming to HK?

      >> 你的邏輯論點是中國平民老百姓移民香港,就一定會投票予建制派?

      I didn't say that. You auto-imply it yourself.

      Now I say this: obviously 建制派 以不同的方法 得到 選票, including 種票 through 利益輸送.

      Then of course, you could/would argue "who wouldn't ?".


      >> 中共當然有「資助」建制派,正如泛民亦有其資助者,不是嗎?

      Can you compare the 資助, dollar by dollar ? And why would 中共資助建制派? And what was the reason for 泛民資助者 to 資助 泛民 ?

      So someone kills another person, so a third person could commit murder because of that?! Then you could/would argue that 選舉資助 has nothing to do with murder.

      - - - - -

      Everything may be over-generalized. These kind of arguments isn't logical.

      刪除
    7. 泛民幫新移民 ? 你是不是說何喜華, 施麗珊, 孔令瑜, 葉寶琳那一批人呀 ?

      刪除
    8. Nth 匿名下午4:09

      "道德高地" : 佔 -> 被牽著鼻子走; 不佔 -> 被落口實; 佔 & 不佔,泛民同樣被分化。

      佈出 "道德高地",中共傳統技倆也。民國時不知害死多少中國人 (+ 國民黨人)。今時今日重有人 "落搭" 蠢得咁交關 !

      刪除
    9. @Nth 匿名:閣下若事事要數據證據才算��輯,成!但你總不能單方面這樣的要求吧?你有什麼數據證據支持新移民是支持建制派?種票罪犯有供出渉任何建制派人仕嗎?中共為何資助建制派,外國基金為何援助泛民,我兩邊都冇數據證據,你有?

      總不能你支持的論點就是司馬昭之心路人皆知不用數據證據,你反對的論點就要別人提出數據證據吧?唉!

      刪除
    10. 政治就是觀感, 法庭檢控, 學術論文才列舉論證的

      梁振英, 曾鈺成, 人人都認為他們是共產黨員, 但無人可提出確証, 除非是中共黨組織, 人人都有此觀感時, 就是政治上判定了的

      唔夠人講, 就唔好混淆不同範疇的規矩

      刪除
  9. 真係好頂唔順 Horai 的邏輯〈如果有邏輯的話〉。

    現在是說,好多香港人覺得,香港由一班 pk 管治,會好快 pk。

    Horai 則說,你班友嘈乜吖,比起殖民地時代,已經冇咁 pk 喇,仲唔心足,應該快啲去感激阿爺同糧鎮嬰。

    好「五毛」下喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我邊句說話令你覺得我是明示「中共管治比起殖民時代,冇咁 pk」?唉!你有理據,請列明。

      法治同人治個句,你選擇性盲咗?

      刪除
    2. 「當時之英國人,是看不起中國人的 」

      〈糧先生一睇就知看得起中國人,你不見他周不時親自去西環同北上,向中國人跪安嗎。〉

      「香港人在英國人心目中,是落後無知不需真正理喻」

      〈糧先生一睇就知,認為香港人是先進和有學識的,你不見他如教仔般管理香港人,電視呢啲落後嘢,都係唔好睇咁多嘞。〉

      「客客氣氣,英國人這方面,是絕對一流的,侮辱人,是可以和藹可親,滿面笑容」

      〈糧先生一睇就知,唔係虛偽嘅人,你不見他侮辱人智慧時,惡形惡相,完全發自內心,邊得閒同你扮和藹可親,滿面笑容。〉

      「五毛」似乎也說溜了嘴,香港不是「由一班 pk 管治」,而是「由中共管治」。當然,在某人的 subconscious 中,「鐘貢」不嬲就是「一班 pk」,那某人的論述,就很 coherent 嘞。

      刪除
    3. 和你政見不同就是「五毛」,你心態與中共無異。
      回頭是岸阿,細佬。

      刪除
    4. 寫得𠵩廿五個字,你呢五毛都好易賺噃。

      刪除
    5. "精神分裂症是一種嚴重精神疾病,症狀為思考方式及情緒反應出現崩潰。常見病徵包括幻覺、妄想及胡言亂語,嚴重者會有自毀及傷人的傾向,並出現社會或職業功能退化。" (from Wikipedia)

      及早求醫啦。
      你咁搞,影衰晒理性抗極權者啊。

      刪除
    6. 政見唔同冇問題, 亂搬龍門先討厭, 混淆亂扯冇焦點, 令人唔知你噏乜春

      刪除
    7. 這個我同意。
      不應郁啲屈人是五毛。佛都有火。

      刪除
    8. 「五毛」之說,源自法輪功那班友,不知道是否屬實。
      不過中共既有網警,如有僱用專人製造網上輿論,淡化反對聲音,我一點不奇怪。

      刪除
  10. //結果連中央政府也給綁架//
    相反就真,人渣治港,強姦民意。

    回覆刪除
  11. 德不孤,必有鄰。梁先生有風骨,憑良心。撐撐撐......

    回覆刪除
    回覆
    1. 骨不枯,必有梁。

      人已經唔喺度,淨番啲骨灰,想搵地方放,梁先生都有本事搞到一鑊泡,連地產商都佩服到「唔睇投地」。

      刪除
    2. 匿名(下午4:18)可能講版主梁先生......不是行政長官梁先生...... :(

      刪除
    3. 對就是指版主Chris 梁先生有風骨,憑良心處事/貼文。

      多謝C君的澄清/說明。

      謝謝!

      匿名(下午4:18)

      刪除
    4. 匿名(下午4:18)兄不用客氣。

      太多匿名者,用個簡單代號會更方便。

      刪除
  12. 政見不同,你有本事就以理去拗,兩幫人齊齊淨識玩人身攻擊,唓!

    回覆刪除
    回覆
    1. 抵諗啲,唔收錢,教下 H 思考方法。

      倡議不做人身攻擊,大仁大義,邊有得駁。但萬事皆由人所為,不同政治思想皆由人所持有,評論政事唔准講人,講條毛呀。

      你自己都識講,「兩幫人」齊齊淨識玩人身攻擊。唔通你批評其他人是「以理去拗」,其他人批評你或其他人,就是「人身攻擊」,呢啲係乜嘢邏輯。

      如果我話請你去食四頭鮑,但講明唔准擘大口,你都知我搵笨實喇。

      刪除
    2. h: 我心裡覺得你人又蠢又懶又無知識同我差十幾皮.
      如有修養的人,不會這樣用語的,拗輸左你會睡不安.
      我70多歲,讀書不多,但觀人於微,留意你一些日子,不願就醫,敬請修吓心啦.

      刪除
  13. 講咁多野,邊個係神,邊個係鬼,自己埋位.

    回覆刪除
    回覆
    1. 車公靈簽,講中晒,真不幸。

      刪除
  14. 同意Chris兄同佢FB老友嘅討論內容。
    佢地討論嘅好多係事實已經發生咗同發生緊,所以唔使太多論述同解釋,可以推到尾,單刀直入一針見血講重點,因為大家都清楚前因後果,事實勝於雄辯,冇得駁。

    Chris兄,想回一回你老友「FB位R兄」先… 以我所知,老鼠算係比較清廉嘅共人,仲有少許公義…以而家個形勢嚟講…老鼠還算公道,佢嘅意見中共實會聽(老土講句,唔多唔少佢一定有份講嘢暫時保住香港)「港共嚟講(唔計香港紅色大粒商人:如老董)佢資歷至老,字號最高,三巨頭之一,得番佢最活躍,另外兩個半退休)。但連佢都唔做退休就大單喇…冇人夠資格同中共傾。(因中共除派系之外,更講論資排輩) 換咗人就實亂過亂世佳人,群魔亂舞…「偏」到出哂面㗎喇… 睇哂左中右所有人,除咗黃毓民有料坐呢個位之外(有都唔會坐,佢反對派)建制派…個個「其身不正」「不堪入目」…「貪到出汁」…件件「笑料」。唔好講自身有冇知識文采辯才同「控制場面」能力,連最基本要求:EQ正常,少個人感情,比較公正持平,完全了解議事規則,特別條例同各樣流程嘅都無,其他人坐咗呢個位… 香港加速玩完。
    飯民一樣「難睇」…多數專業人仕,高尚職業。表面爭取…但其實「身驕肉貴」性格太「保命料」!
    前兩派方針只會:小就爭取、大嘅讓步… 唔會去盡,怕得罪中共。
    本土派有心但「勢孤力弱」,被完全封殺下得番兩三個網上平台…近年仲可以啟蒙咁多人,令市民自發企出嚟,仲多次影響到局勢,算超額完成了…如想更進一步,就要睇可以堅持幾耐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 「EQ正常,少個人感情,比較公正持平」 -- 黃毓民全部不及格!
      「三巨頭之一......另外兩個半退休」 -- 請問是誰?
      本土派樹敵太多,領導者論據有時缺乏邏輯。

      刪除
    2. 立法會中, 以黃毓民的政治論述能力最高, 看反對四川地震捐款的演說便知道

      飯民的老海鮮議員「難睇」, 竟然否決「港人優先」的提案, 澳洲的議員, 不會贊成外地人與澳洲公民享同一樣的福利吧, 只有毛孟靜, 范國威兩個本土派議員力撐, 勢孤力弱, 香港人可憐啊 !

      刪除
    3. 澳洲的家庭團聚配額很少,一年得幾百個。
      你想插隊,得,交一筆按金,並簽字10年內不領福利。

      刪除
  15. 而家在電視見到太監英台講野,即刻轉台,明白這個癈人講癈話,費事哂我時間.
    難怪你咁憎葉劉,今日她居然話是劉吳惠蘭自把自為對王維基說發電視牌,佢都腦殘障,如果唔係阿頭點頭,佢點都唔夠胆開出這張支票,看來廿三條時的掃把頭又回魂啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 嶴大學一級榮譽,Princeton深造,AO經驗幾十年,好多人信她有料,竟然失德狡言欺世如此。

      刪除
    2. 讀壞書。

      刪除
  16. 明白,用個簡單代號可避免今次的混淆/曲解。多謝C君意見。

    又Chris梁先生: 人到了五六十歲,已經如跑馬的進入最後300米,時日無多,真的要做番自己,不要出賣靈魂。

    確實值得為名利而迷失者深思/反醒。




    回覆刪除
    回覆
    1. 人到了五六十歲,已經如跑馬的進入最後300米,時日無多,即將進入永恒状態,靈魂出賣後再無機會贖回,遺憾N年,永遠陀衰後代。

      刪除
  17. 菜根譚 洪應明
    春至時和,花尚鋪一段好色,鳥且囀幾句好音。士君子幸列頭角,復遇溫飽,不思立好言,行好事;雖是在世百年,恰似未生一日。

    回覆刪除
  18. 我都臭口加把嘴 - 有中共一日,香港唔會有好日子過,有狼振英、葉劉呢類無佬管貪權double four、飯焦呢類歪理貪瀆衰婆,香港只會一路禍。

    回覆刪除
  19. 等爛透後爆炸,我都不想見,但沒法。

    回覆刪除
  20. 太長 冇睇晒 不過想話 有質素既移民係欣賞別人既生活環境 所以放低自己果套 去別國生活 亦會對社區有付出 而低質素既移民 只可講句
    小人求儲人

    Jeff

    回覆刪除