2015年3月25日 星期三

休博啟事

嚴正聲明:並非響應香港明光社「褪網 24 小時」 的呼籲。

真正原因:寬頻電訊服務失靈,上兩次是去年11月和今年2月。澳洲第二大的電訊公司 Optus ,真的要唱衰佢至得。


9 則留言:

  1. 我用TPG幾穩定

    回覆刪除
  2. 咁大劑,點解要用這類電訊服務,快啲嗎?平啲嗎?我們這里基本分兩類,電訊公司或CABLE 公司,我一直用CABLE 公司的,貴一啲,屋企用家庭缐 ,而舖頭是用公司缐,公司缐最平的比家庭用的快,分上中下擋,我哋用中檔,五年前CABLE公司未鋪地缐前用電訉公司的寛頻服務,慢到飛起而且容量又細,再之前用獨立天線T1貴到飛起$400一個月,現在我舖頭用CABLE月付$90,比T1還快,而屋企約$65,但這里的寛頻約月付$40。

    回覆刪除
  3. Optus 真係好唔掂,我一月份揸車去 Great Ocean Road,手機網絡一係偏弱一係收唔到。。。

    回覆刪除
  4. 澳洲的基建咁屎波 ? 竟然連第三世界也不如 , Chris發揮選票的力量吧

    回覆刪除
  5. 澳洲只有兩個行地線的網絡,
    1 是前政府現在私有化的 Telstra
    2 是 新加坡資本的 Optus

    這兩個是最貴的,其餘市面上的平價公司,據我所知是向這兩大龍頭租線包額經營。
    當龍頭大佬出故障時,一樣會影響向他們租線的公司。
    有時所住的區域的網絡分站,壞開就成日壞,顧客只有自嘆倒霉。

    回覆刪除
    回覆
    1. TPG 在大多市區是自己機器,只是租綫入屋。我家是tpg resell Telstra networks because they didn't install equipment at Telstra exchange. $69 20G plan. Download can get 8Mbps on adsl2.

      刪除
    2. 我屋企的CABLE是100Mbps,鋪頭是100 至 150 ,美國佬啲嘢就貴啲,只試過一兩次機房出意外,好快就搞掂,而平啲嘅電訊網只得40Mbps。
      美國的網絡另再給聯邦稅成十幾個巴仙的,計計埋埋都好重手的,每個月又要比幾皮保險費,有事免費到府修理,否則如果係我哋嘅問題一次收費$75大元。

      刪除
  6. fg optus only fg supplies city and inner-city area, man...further out in fg four directions of the city, fg told that they didnt have lines covered in the first place, man....

    WTF is the fg blackout 24 fg hours on the net, man...

    回覆刪除
    回覆
    1. 基督教道德團體,叫人不要沉迷上網哇。

      刪除